Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

 Φλεβοτόμου Διονυσία  Διδακτική παρέμβαση  -1 Διδακτική ώρα
          Ημερ/νία:  16/10/13
          Μάθημα: Νεοελληνική Λογοτεχνία
         Τάξη: Β Εσπερινού Λυκείου(Α' τάξη ημερησίου)
         Συμμετέχοντες μαθητές/τριες : 10
          Χώρος: αίθουσα Η/Υ
          Λογισμικό:  internet explorer, wordle.

( Έχει προηγηθεί η διδασκαλία των δημοτικών τραγουδιών, Του Χάροντα Του Κάτω  κόσμου  και συγκεκριμένα το δημοτικό τραγούδι του σχολικού βιβλίου " Γιατί είναι μαύρα τα βουνά")

Φύλλο εργασίας- -Κλέφτικα - Της νύχτας οι αρματολοί

Μεταβείτε στην παρακάτω  σύνδεση http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A111/262/1913,6320/
Περιηγηθείτε στους ενεργούς συνδέσμους που υπάρχουν στο κείμενο 
Στη συνέχεια μεταβειτε στο σύνδεσμο http://www.ime.gr/chronos/11/el/gr/violence/conflicts/revolt.html 
Με βάση τα στοιχεία  των συνδέσμων αλλά και του κειμένου σας:

  • Ποιες  εκφράσεις του  τραγουδιού παραπέμπουν  σε τραγούδια του Κάτω κόσμου;
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 πληκτρολογήστε  τον πρώτο στίχο του τραγουδιού - στη συνέχεια προσθέστε ακόμη 5 λέξεις που εσείς θέλετε,  πατήστε  GO -και δημιουργήστε έτσι μια  λεξο-εικόνα της ζωής των κλεφτών
  • Δώστε συνοπτικά τη δική σας εικόνα για τη ζωή των κλεφταρματολών .
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου