Φλεβοτόμου
Διονυσία Διδακτική παρέμβαση -1 Διδακτική ώρα
Ημερ/νία:
16/10/13
Μάθημα: Νεοελληνική
Λογοτεχνία
Τάξη: Β
Εσπερινού Λυκείου(Α' τάξη ημερησίου)
Συμμετέχοντες
μαθητές/τριες : 10
Χώρος: αίθουσα Η/Υ
Λογισμικό: internet explorer, wordle.
( Έχει προηγηθεί η διδασκαλία των δημοτικών τραγουδιών, Του
Χάροντα Του Κάτω κόσμου και συγκεκριμένα το δημοτικό τραγούδι του
σχολικού βιβλίου " Γιατί είναι μαύρα τα βουνά")
Φύλλο εργασίας- -Κλέφτικα - Της
νύχτας οι αρματολοί
Μεταβείτε στην παρακάτω
σύνδεση http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A111/262/1913,6320/
Περιηγηθείτε στους ενεργούς
συνδέσμους που υπάρχουν στο κείμενο
Στη συνέχεια μεταβειτε στο σύνδεσμο http://www.ime.gr/chronos/11/el/gr/violence/conflicts/revolt.html
Με βάση τα στοιχεία
των συνδέσμων αλλά και του κειμένου σας:
- Ποιες εκφράσεις του τραγουδιού παραπέμπουν σε τραγούδια του Κάτω κόσμου;
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Μεταβείτε στον σύνδεσμο : http://www.wordle.net/create
πληκτρολογήστε τον πρώτο στίχο του τραγουδιού - στη συνέχεια
προσθέστε ακόμη 5 λέξεις που εσείς θέλετε,
πατήστε GO -και δημιουργήστε έτσι μια λεξο-εικόνα της ζωής των κλεφτών
- Δώστε συνοπτικά τη δική σας εικόνα για τη ζωή των κλεφταρματολών .
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου